Nu bjuder vi in till ett spännande dagläger med truppgymnastik
den 10–11 augusti kl. 9-15 i Skjulstahallen.
för alla i de blå grupperna och Grön 4.
Ta med egen lunch – vi bjuder på frukt under förmiddagen och mellanmål på eftermiddagen, så att energin är på topp hela dagen. Det finns micro och kylskåp men kom ihåg att ta med bestick.
Pris: 500 kr för medlemmar.
Anmäl dig gärna så snart som möjligt för att säkra din plats men senast den 1 augusti. Vid senare anmälan tillkommer en avgift på 200kr.
Vi ser fram emot två dagar fyllda med rörelseglädje, nya vänskaper och massor av gymnastik!
Välkommen!